tisdag 18 januari 2011

Gojibär

Ack, vad är en bildblogg med en kameralös ägarinna?

Jo, en blogg där man i brist på annat lägger upp en iphonebild på den fina lilla gojiplantan som jag fick av Bella i inflyttningspresent. Den växer lite dåligt, är mycket mindre och klenare än den Sofia fick, men jag gillar'n.



Och tänka sig, detta för mig osökt in på att om prick en månad sitter jag på ett plan på väg att besöka just Bella och hennes blonde, capoeiradansande pöjk i Brasilien! Idag har jag prövat sommarkläder och solisar. Vilket längt!

3 kommentarer:

Sofia sa...

Åh lilla gojiplantan! Och herregud vad jag blir avundsjuk!

Bella sa...

Åh, längtan är stor Fanny!

Och tips, plantera om lilla gojiplantan, den har inte så mycke att växa i just nu.

Fanny sa...

Jaa jag vet, jag ska plantera om den. Köpte blomjord för typ två veckor sedan, men sen kom jag inte så mycket längre ;)